Problemen oplossen

Wachtwoord vergeten

Heb je een abonnement met alleen films en series. Ga hier naar Wachtwoord vergeten en vul je e-mailadres in. Klik op Verzenden. Je ontvangt een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Wanneer je een abonnement hebt met live tv, sport, films en series, klik dan hier om een nieuw wachtwoord aan te vragen.

Ik kan niet inloggen in de app

Heb je een CANAL+ met alleen films en series? Volg de volgende stappen:
- Ga naar Mijn CANAL+, en kijk of je inloggegevens werken. Vraag indien nodig een nieuw wachtwoord aan via Wachtwoord vergeten.
- Ben je ingelogd? kijk dan bij Abonnement of je abonnement actief is. Heb je geen actief abonnement? Dan heb je opgezegd of is er iets misgegaan met je laatste betaling. Klik op Nota. Hier zie je of er een nog een bedrag open staat. Betaal via de betaallink.
- Heb je opgezegd en wil je opnieuw een abonnement nemen? Registreer je hier.

Gebruik dezelfde inloggegevens om in te loggen op CANAL+.

Heb je gekozen voor het abonnement van CANAL+ met live tv, sport, films en series? Klik dan hier en log in met het e-mailadres wat je bij registratie ingevoerd hebt en het zelfgekozen wachtwoord tijdens het bevestigen van je e-mailadres.
- Als je in kan loggen, kijk of je een actief account hebt. Als je geen actief account hebt dan is dit omdat je bent opgezegd of kan het zijn dat er iets mis is gegaan met de laatste betaling.
- Activeer je account weer door een nieuwe betaling te doen.

Ik heb geen beeld

Controleer of je apparaat is verbonden met internet door een webpagina te bezoeken. Heb je internet? Controleer dan of je de laatste versie van de CANAL+ hebt geinstalleerd. Je kan ook proberen om de app te verwijderen en opnieuw te installeren om zeker te zijn dat alles goed geinstalleerd is. 

Kijk je via de website kijk dan of je de juiste versie van de browser hebt geinstalleerd. Probeer eventueel je cookies en websitegegevens van je browser te wissen. Hoe je dit moet doen kan per browser verschillen, kijk bij help paginas van je browser.

Verbeteren van mijn videokwaliteit

Een slechte internetverbinding zorgt voor een lagere beeldkwaliteit. Je internetverbinding moet minstens 4 Mbit/s zijn. We adviseren een hogere internetsnelheid. Zo voorkom je haperingen en automatische kwaliteitsverlaging. In de app zie je rechtsboven de kwaliteitsindicatie van de kwaliteit die je nu krijgt op basis van je snelheid.

Verbeteren van de videokwaliteit via Wi-Fi

- Controleer of je verbinding maakt met het juiste netwerk.
- Maak opnieuw verbinding met je netwerk: Klik op ‘Vergeet dit netwerk’en stel het netwerk daarna opnieuw in.
- Start eventueel je router opnieuw op.
- Check of je router in de buurt staat. Zorg ervoor dat er zo min mogelijk obstakels zijn tussen jou en je router. Denk aan dikke muren, plafonds, banken.
- Check de internetsnelheid bij je provider.

Heb je nog steeds problemen met de verbinding? Neem dan contact op met je internetprovider. TIP Probeer de titel eventueel te downloaden, zodat je zonder haperingen verder kunt kijken.

Het geluid loopt niet gelijk met het beeld

Vaak komt het niet gelijklopen van geluid door aangesloten geluidsapparatuur. Koppel externe geluidsapparatuur (soundbar, boxen, draadloze koptelefoons) af en probeer het nogmaals.

Bij sommige apparatuur zoals sound bars kun je synchronisatie van geluid in de instellingen aanpassen. Controleer dit bij de instellingen van je aangesloten apparatuur.

Cast je vanaf een mobiel apparaat? Check dan je verbinding en probeer het apparaat opnieuw te koppelen.