Inloggen in de App

Inloggen bij CANAL+

Heb je een CANAL+ met films en series? Volg de volgende stappen:
- Ga naar Mijn CANAL+, en kijk of je inloggegevens werken. Vraag indien nodig een nieuw wachtwoord aan via Wachtwoord vergeten.
- Ben je ingelogd? kijk dan bij Abonnement of je abonnement actief is. Heb je geen actief abonnement? Dan heb je opgezegd of is er iets misgegaan met je laatste betaling. Klik op Nota. Hier zie je of er een nog een bedrag open staat. Betaal via de betaallink.
- Heb je opgezegd en wil je opnieuw een abonnement nemen? Registreer je hier.

Gebruik dezelfde inloggegevens om in te loggen op CANAL+.


Heb je gekozen voor het abonnement van CANAL+ met live tv, sport, films en series? Klik dan hier en log in met het e-mailadres wat je bij registratie ingevoerd hebt en het zelfgekozen wachtwoord tijdens het bevestigen van je e-mailadres.
- Als je in kan loggen, kijk of je een actief account hebt. Als je geen actief account hebt dan is dit omdat je bent opgezegd of kan het zijn dat er iets mis is gegaan met de laatste betaling.
- Activeer je account weer door een nieuwe betaling te doen.

Ik kan niet inloggen in de app

Volg de volgende stappen: 
- Ga naar Mijn CANAL+ , en kijk of je inloggegevens werken. Vraag indien nodig een wachtwoord reset aan. 
- Als je in kan loggen, kijk of je een actief account hebt. Als je geen actief account hebt dan is dit omdat je bent opgezegd of kan het zijn dat er iets mis is gegaan met de laatste betaling.
- Activeer je account weer door een nieuwe betaling te doen. 

Gebruik dezelfde inloggegevens die je gebruikt hebt op Mijn CANAL+ om in te loggen op onze app.